Eller är det inte så? Jag är som sagt inte något stort fan av politik i dess olika former men kan inte låta bli att tänka lite extra när jag hör allt dåligt om SD.

Att misshandla någon för dess politiska åsikter är lika illa som en huligan som slåss för sin kärlek till en klubb. Nu läste jag om en SD-aktiv och hans sambo som blivit misshandlad av fem stycken personer. Är det verkligen något bra? Att misshandla någon för deras åsikt?! Nä fy för sådana här dumheter..

Alla har rätt till en åsikt! Man bör uppmuntra alla människor att skaffa sig en åsikt. Jag hade inte mycket åsikter när jag var yngre utan gled mest med här i livet och tänkte inte mycket själv.. Idag är jag glad för att jag har skaffat mig egna åsikter och tankar. Så inte fan ska man slå ner någon för att de tycker något annat!!

Min uppfattning är att SD är extremt hatade av "alla" som diskuterar politik med mig. Varför då? De kanske står för annorlunda tankar och åsikter men de står ju för dem, vilket är bra.

Får också höra att sd är så hatiska men inte fan är anti-sd bättre.. Vissa misshandlar, vissa förstör sd-möten, partier går över gränser med sina samarbeten för att sd inte ska få något att säga till om..

Prova att nämna SverigeDemokraterna för människor så ska ni få se hur hatiska och arga många blir...

Svensson, Jan Rume's Blogg, SpikHarry, Agilitydream, Pavel's myStockholm 1.3 & Pandeism kan ni läsa om samma misshandel och deras tankar om det.. Rätt intressant att läsa.


Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

3 kommentarer:

Fredrik sa...

Ett tips är att gå in på deras hemsida och se hur pass våldsamma de är själva. Jämför sedan med AFA. Därefter borde det vara lätt att se vilka som är hatiska.

Gunnar Arnkvist sa...

Även om SD för en ren skitpolitik så finns det inget försvar för det våld som utövas. Våldet skapas av gruppen AFA som har sin rekryteringabas bland ungsyndikalister, ung vänster och SSU som inte vet vad politik innebär.

BEklagligt at de stora partierna inte tar avstånd från våldet och fördömer det. Våldet mot SD blir SDs väg in i riksdagen.

Anonym sa...

AFA er en fascistisk organisasjon.
Sveriger er nå fullstendig dhimmifisert.
Sweden R.I.P.