Är du miljonär?

Finnes: 10 miljoner Sökes: Rättmätig vinnare

Det var den 13 november förra året som en spelare köpte en "Lördagsgodis" och lyckades vinna på Joker. Men det är inte något som vinnaren vet?

De har sökt efter vinnaren som köpt sin "vinstlott" på Pressbyrån vid Centralstation i Göteborg men ännu har ingen trätt fram. Kan det vara så personen i fråga inte lever? Varför hämtar man annars inte ut sin vinst?

Jag kan inte förstå att det inte hämtas ut vinster.. I artikeln på Aftonbladet står det flera fall där där vinsten fått vänta. Jag tippar verkligen inte ofta men när jag gör det så kollar jag alltid om jag vunnit. Det är ju därför jag spelar, för att vinna. Så jag tycker det känns konstigt att man inte kollar upp sina inlämnade tips eller lotter. Kan det möjligen vara så att de som spelar mycket på något sätt blir slappa eller, nej det kan jag inte förstå..

Vet du att du köpt en Lördagsgodis på Pressbyrån i November, så kolla din Joker-rad.. Du kanske är miljonär!!


Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

0 kommentarer: