Stor nyhet??

Jaha, då var det ju Daniel och Victoria som är Sveriges absolut största nyhet! Men är det verkligen så intressant? Jag tycker då inte det och jag vill inte behöva se och höra om deras förlovning på alla kanaler jag ser eller lyssnar på..

Självklart är det kul när människor fattar tycke för varann och bestämmer sig för att leva ihop resten av livet. Så länge man är lycklig så är det bra, jag vill att alla är lyckliga i livet. Frågan är ju nu bara om de är så lyckliga? När jag satt i bilen hörde jag på presskonferensen på radion och kunde inte undgå att känna lite tveksamhet kring deras känslor. Hoppas jag har fel.

Och vem ska betala deras bröllop?? Är det inte så att det är vi, svenska folket, som ska betala med våra skattepengar? Jag tycker bara att det känns så fruktansvärt fel att det blir ett "MEGA" stort bröllop som blir väldigt dyrt. Jag har verkligen ingen lust att betala för detta, jag ser hellre att mina pengar går till något bra. Annars kan vi ju dela på kostnaden för mitt bröllop jag vill ha också men det lär aldrig hända..

Jag är faktiskt inte särskilt intresserad av kungafamiljen annars heller och lär absolut inte tycka om den stora exponering som lär komma i media.. För så intressant är det verkligen inte, tycker ni det?


I media kan ni läsa om det här: AB123456789, DN123456789, SvD123, Metro12345, Expressen


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

1 kommentarer:

Anonym sa...

Vad händer med uppdateringarna min gode vän?