Jag och min käraste pratade om hur man träffar sin respektive och vad som är okej. Då vi tycker och tänker väldigt lika i många fall kom vi fram till samma sak.

Vi kom in lite grann på att man kan ju träffas på nätet eller på någon annan chatt som t.ex. telefonchatt. Det är absolut inget fel i att träffas så som det enligt samhället anses.. Varför skulle det vara fel på det? För att man inte träffar någon "live" behöver det inte betyda att man är en förlorad människa som bara kan gå och lägga sig. Och egentligen är det rätt så ytligt när man träffas t.ex. på krog, i affär eller var det nu kan vara. För hur kommer det sig att man ens tar steget och tar kontakt med en person om inte på grund av attraktionen till personens utseende.?

Att man på en seriös internetsida träffar personer är kanon tycker jag även om det tyvärr finns människor som är ute efter andra saker och då inte är ärliga men överlag tycker jag det är bra då man lär känna personer efter saker som de tycker, känner, upplever och står för.. Är inte det något bra?

Det inre är väldigt viktigt hos oss människor då jag anser att det är det som definerar vem personen egentligen är. Att man träffar en person som har en personlighet som passar en själv är ju jättebra så varför inte använda sig av de hjälpmedel som finns för detta?!

Så alla ni som söker kärlek på mer sätt än bara "live", JUST GO! Ni har min välsignelse, jag vill att alla människor blir lyckliga så varför skulle det spela roll på vilket sätt man finner lycka?


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

0 kommentarer: