Åka pulka

När jag var liten som kommer jag ihåg att det var väldigt kul att åka pulka och snowracer. Speciellt när man hittade ställen i skogen man kunde åka "offroad" på. Visst var det skönt när det gick fort ner i backen.

Jag satt igår och spelade ett spel på aftonbladet där man åker just pulka. Det gick bättre och bättre tills det sen inte går att åka ner fortare, i alla fall inte för mig. Tror du att du kan åka snabbare än jag? Prova här! Min bästa tid är 50:49.



Läs även andra bloggares åsikter om , ,

1 kommentarer:

Anonym sa...

Själv minns jag två unga killar som skulle pröva på backhoppning från en liten kulle på en tomt i Lilla Bråta.

Ok orden "jag döe, jag dör, jag dör - nu dör jag"

Men det gjorde vi väl aldrig va? Dog alltså. Vete tusan om vi hoppade så långt heller. :-)