En mardröm

Tänk att fastna i en tvättmaskin? Har faktiskt varit en mardröm jag haft några gånger i mitt liv.

Nu har det tyvärr hänt också, visserligen är det ju inte jag som fastnat utan en liten flicka på 4 år. Hon skulle gömma sig och kröp då in i maskinen men det var också det sista hon gjorde.. Hennes 15 månader gamla bror råkade starta maskinen och efter två minuter fick mamman stopp på tvättmaskinen men då var det för sent.

Varför skulle hon ens in där och göra? Jag har alltid varit rädd för något sådant och inte ens i liten ålder ville jag prova detta. Att sen maskinen startade är ju inget hon räknade med, eller tänkte hon ens så långt, hon var ju trots allt fyra år. Men luckan måste ju ha stängts på något sätt, lyckades hon med det också eller är det någon sorts maskin jag inte känner till..?

Hemskt detta.. Tänk att få upptäcka ens barn i tvättmaskinen, åh fy vad hemskt det måste kännas. Vilken mardröm!


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

0 kommentarer: