Åh vad skönt

Jag såg en dokumentär på tv häromdagen som handlade om "Trädmannen". Denna man hade drabbats av Humant Papillonvirus och tillsammans med dåligt immunförsvar bröt vårtor ut på hans kropp och då främst på fötter och händer.

Jag rös i min kropp och kände verkligen mycket för denne man och hans kamrater i den "freakshow" som han var tvungen att jobba med för att få ihop pengar. Jag önskade att jag hade mycket pengar så jag kunde hjälpa han.

Men för en stund sedan sökte jag runt på nätet för att se om det fanns mer information om denne indonesier. Jag hittade följande på aftonbladet & på youtube. Och nu är jag mycket gladare när jag fått se lite glädjande saker.


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

1 kommentarer:

Anonym sa...

fast den där artikeln i aftonbladet är äldre än videon, tyckte jag såg någon artikel om att det blev värre igen, stackarn.