Mördare!

Har dödat redan vid 11 års ålder.. Nu var det sex stycken unga tjurar som dog. Det här med tjurfäkting är så fruktansvärt. Att man för nöje, dödar! Måste vara sjuk som gillar och/eller håller på med sådant här skit.

Jag blir så irriterad när jag tänker på det hemska. Just den här elvaåringen har redan hunnit döda dussintalets djur. Nä fy fan för de som uppmuntrar det här. Det är ju trots allt de som uppmuntrat en sådan här liten att redan vid sex års ålder börja med det här.

Jag kan absolut inte förstå att man vill skada eller döda. Även om det är status att vara matador så kan jag inte förstå att man ens vill syssla med det här djurplågeriet!

Usch och fy!


Läs även andra bloggares åsikter om , ,

2 kommentarer:

celine sa...

Skriv på min protestlista mot päls: http://www.emot.se/namnlistor/73/

celine sa...

tjurfäktning menar jag