Jag bli så ARG!

Tänk att få springa omkring på dagis och leka med sina kompisar och fröknar utan att behöva ha några som helst bekymmer.. Det är ju jätteskönt och skoj!

Det här var väl precis vad barnen i Belgien gjorde när det plötsligt ringde på dörren. Där står det en man som är målad i ansiktet och med rött hår, det verkar ju kul.. Men skenet kan bedra, vilket det också gjorde här. Han sprang in och högg mot alla med sin kniv. Barn och vuxna, alla som han kunde komma åt. LÄS MER HÄR!

Det dog fyra stycken i det här vansinnes dådet! Tre barn och en vuxen och många vårdas på sjukhus.

Fy FAN vad förbannad jag blir när jag hör sådant här! Tårarna började nästan rulla på mina kinder när jag läste detta och det är inte bara för att det är så sorgset utan även min ilska framkallade dessa tårar. Sådana jävla idioter borde fan inte få finnas!

Nu hoppas jag verkligen inte att han kommer undan så fruktansvärt lätt som fallet ofta blir.. Inget dödsstraff! Låt den jäveln pinas hela livet istället, det är en klart så mycket bättre lösning! Nä jag HATAR verkligen sånt här skit! Vill att vi slipper sånt här i samhället.


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

3 kommentarer:

peddan sa...

Avskummet bör avrättas omedelbart, ingen vettig människa kommer att sakna denne individ

Anonym sa...

¨ja fy farao....vad e det för fel på en del människor .
Vad e det som gör att det inte finns några spärrar .
Jag hatar sånt här, blir så förbanand lessen å frustrerad !!!!

Anonym sa...

Håller med peddan skjut av honom direkt på plats,bara risken att han för vidare sin degenererade genpool får mig att må illa.