Jugoslaver snackar!

Läste på ett inlägg på en blogg på DN av Lars Grimlund. Här skrev han att kroater är duktiga på att snacka och röka..

Jag håller med helt och hållet men jag tycker faktiskt att det gäller hela balkan inte bara kroater. Alla som jag jobbat med som är från forna Jugoslavien röker och snackar väldigt mycket. Varför det är så här vet jag inte. Någon som vet?

Ofta är det mycket snack men lite verkstad som man brukar säga. Det kan handla om precis vad som helst men ändå har de mycket att säga. Och jag tycker faktiskt att de är rätt så roliga.

Jag brukar höra att det ofta är mycket skitsnack och det har jag även hört från de själva. Men om så är fallet kan jag inte svara på. Förresten, högljudda brukar de vara också..


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

0 kommentarer: